Travis

Travis

onsdag 7 juli 2010

Vadå Springa?!


Ännu en gång tvingas jag gå upp klockan 8 på morgonen för att husse hade bestämt för att jag skulle kissa, PHUST!!
Sedan skulla jag äta, ÅÅÅH VAD JOBBIG HUSSE ÄR PÅ MORGONEN!!
men jag gick o la mig igen sen.
Men jag hade iallafall jätteroligt åt att äta upp husses favorit tempur kudde för 700 kronor. Husse blev jätteglad när han fick plocka kuddbitar över hela sängen Rätt åt dig!!
Sen skulle vi åka ner till djuraffären för att köpa lite grejor till lilla mig.
Husse och farmor köpte en lång dressyrlina till mig som jag Var, Hmm måttligt intresserad av.
Det slutade med att farmor och husse kastade mina leksaker för att sen springa och hämta dom,Vadå springa?! PHUST!! Jobbigt med motion.
Farmor såg väldigt rolig ut när hon tappade byxorna i farten!
Nu måste jag gå ut igen, Åååh vad husse är jobbig.
Voff voff på er hälsningar Travis.

3 kommentarer:

  1. Din lilla dooooding!!!! Farmor kommer både bli fattig och smalare med dig i familjen! Kan tilllägga att det inte gör något,bara du har det bra.Jag får nog köpa nys byxor till nästa gång,haha!!!!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Travis, nu kanske han fattar det där med prinskorvarna!:o)

    SvaraRadera
  3. Man kan ju hoppas på att jag får en prinskorv snart iallafall

    SvaraRadera