Travis

Travis

torsdag 8 juli 2010

En MYCKET händelserik dag!


Idag har det hänt väldigt mycket men jag ska fatta mig kort.
Dagen började som vanligt, morgontrött, protester och rastning, Min husse fattar inget!
Sen mot eftermiddagen åkte vi hem till min gammel mormor Guje och min nya bästis Peggy.
Hon var jätterolig men hon ville trigga igång mig hela tiden och ville att jag skulle göra massa äckel päckel!! Det var läskigt.. Och olagligt tror jag!?
Sen träffa vi en ny kompis som heter Challe. Jag fick godis av henne, så hon är snäll.
Sen åkte vi upp till Furuhäll, till Maja och Benny där det var massa barn som ville hälsa på mig! LÄSKIGT!!!!
Men husse lungnade ner mig.
Nu är det läggdags.
voff voff på er häslningar Travis

3 kommentarer:

  1. Så trevligt det var att få besök av en så väluppfostrad liten vovve som du. Det vill säga, ända tills kladdkakan kom fram!;o) Jag ska hälsa från lilla A att du är så sööööt, och att du ser ut som en liten liten tiger. :o)

    SvaraRadera
  2. Kladdkaka är ju såååå gott!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det Travis! Synd bara att din husse inte fattar att man kan behöva lite kladdkaka då och då i livet.;o)

    SvaraRadera