Travis

Travis

tisdag 6 juli 2010

Den stora dagen!!

Oj, oj, oj Vad är det som händer?
Jag blir badad och extra ompysslad av Stefan och så ska vi till Alingsås och vetrinärbesiktas,
Hm, fattar inget.
På eftermiddan kommer en gul bil och i den sitter min nya husse Gabriel (gabbe) och hans mamma Pia & pappa Henry.
Värst vad de är intresserade av lilla MIG!!!
De kelar och gossar och är helt uppspelta!?
Jaha! ska jag åka med dem? Ja det skulle jag visst.
Hela vägen ligger jag och softar medan Gabbe klappar mig. När vi kommer till staden Lidköping blir vi avsläppta en bit innan huset där Gabbe bor.
Vah!!? Menar dom på allvar att jag ska gå bland alla dessa stora farliga bilar!!! HJÄLP!!!
Nu blir jag nervös, men husse bär mig när det blir FÖR LÄSKIGT.
Vi skulle gå igenom en kort tunnel, men då fick jag NOG!! Jag vägrade så husse fick allt bära mig. PHUST!!
Äntligen framme!!! Finemang! Jag får gå runt och bekanta mig överallt och blir serverad med vatten ala Lidköping och det smakade sååå bra. De har köpt allt jag behöver och sitter & beundrar allt jag gör. Jag har nog lindat dom runt min tass, hela högen! moahaha!
Jag äter och går ut och kissar och får massa beröm för det.
Men nu är jag sååå trött, natti natti och goss hos Gabbe.
Hejdå!

3 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    Inte så konstigt att du lundat alla runt den där söta lilla tassen du har. Du var ju så söt. Men du var nog lite förmiddagstrött för det var inge vidare drag i dig vid den tiden på dan. Då har du hamnat i rätt familj, hihi!

    SvaraRadera
  2. LINDAT menar jag ju, förlåt Travis!:o)

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar Maja, Jag är ju så liten så jag måste ju vila upp mig för vuxenlivet ;)

    SvaraRadera