Travis

Travis

tisdag 6 juli 2010

En enkel rutin

Idag vaknade husse klockan 8 och skulle ha upp mig!! Usch vad han är jobbig! vi gick ut och rasta av oss för att sen gå in och äta lite mat.
Jag är fortfarande lite skeptisk till maten, men husse gör sitt bästa.
Sen har vi hälsat på grannskapets hundar, En schäfer och en rottis blandning som jag tyckte var jätteroliga att leka med!
Jag förstod nog inte riktigt hur lite jag var men jag kände mig som en liten tuffing!
Jag har sovit mesta tiden av dagen och folk har hälsat på men jag tyckte dom var så tråkiga så jag gick och la mig igen.
Nu ska jag sova så får vi se vad det blir för äventyr imorn.

Voff voff på er hälsningar Travis!

4 kommentarer:

  1. haha vad gulligt :D duktig du är gabbe :D // erica

    SvaraRadera
  2. Men att husse inte fattar att det är PRINSKORVAR och LEVERPASTEJ och andra godsaker du vill ha Trvis. Vi ska säga till honom, oroa dig inte!:o9

    SvaraRadera
  3. Nu är du också länkad till min lilla bokblogg Travis!:o)

    SvaraRadera
  4. Hehe, husse är ju tokig. Vad trevligt :)

    SvaraRadera