Travis

Travis

måndag 19 juli 2010

Vad har jag kommit till för familj!!


Hejsan alla glada hund fantaster, nu är det dags för min vecko uppdate.

Det Har varit en mycket händelserik vecka... Tyvär!! Jag hade helst bara legat och sovit men den där jäkla husse ska alltid ta mig med på nya upptåg!

Vi har varit nere på båtgårn och badat. Det tyckte jag var lite läskigt men ändå intressant! Roligast var nog när jag sprang ut i vattnet så att husse och farmor blev jätte blöta!! HAHA!! Där fick ni!

Sen har vi varit hos min gammel mormor och busat med Peggy. Jag tycker om min gammel mormor för hon brukar ge mig godis.

Husse har flera gånger skällt på mig för att jag har gjort inne! Varje gång tittar jag på honom med mina små valpögon och försöker säga att jag aldrig mer ska göra om de!!
Husse är alltid lika dum och går på de!!!

Vi har också varit uppe i Hällekis och campat. Jag var lite skeptisk när dom satte in mig prinsen av Lidköping i en jäkla Innhängnad!!
Vad tror dom om mig egentligen?! Att jag är en hund eller?!
Det slutade med att min husse låg i innhängnaden med mig och sen gick jag och husse in i husvagnen och sov. Haha, Lättlurade as!!

Jag har också busat omkring och tuggat på allting jag inte får tugga på!! Det är skoj tycker jag men inte min husse!

Vi har också lekt med massa hundar som vi har träffat på när husse släpar ut mig i kopplet!!
Varje gång blir jag lika besviken när jag skickar signalerna TA MIG HÄR IFRÅN!!! Och jag ändå måste följa med husse..

Men annars har jag det riktigt bra med min nya familj som avgudar varje steg jag tar!!

Nu ska jag fortsätta med min favorit sysselsättning.. Att sova!!

Voff voff på er hälsningar Travis!

3 kommentarer:

  1. Shit Travis, verkar som du fått upp ångan nu och inte bara ligger och softar på dagarna!:o)

    SvaraRadera